ثمره ی عشقمون

چند جمله ای برای عشق زندگیم

1393/7/10 0:38
نویسنده : مامان بهاره
253 بازدید
اشتراک گذاری

امیرم ، عشق زندگیم ، همه وجودم میخواستم بابت همه چی ازت تشکر کنم ، بابت این خوشبختی، آرامش، اینکه همیشه پیشم بودی و لحظه ای منو تنها نگذاشتی. من ..... عشق رو با تو و کنارتو فهمیدم و درک کردم نمیدونم اگه تو نبودی من چه سرنوشتی داشتم حتی نمخوام لحظه ای بهش فکر کنم. عشقم ، بهترینم افتخار میکنم ثمره عشقمون تو وجودمه عاشقتم و هیچ وقت نمیتونم تمام زحمات و فداکاریهات رو جبران کنم.

امیدوارم پسرمون معنی واقعی عشق رو از مامان و باباش یاد بگیره ، پسم عشق من و پدرت بهم یه عشق جاودان و نایابه.

رابطهء ما از یک زن و شوهر خیلی فراتره، فراتر از خیلی چیزها، یک روز برات از عشقمون میگیم از اینکه چقدر برای رسیدن بهم تلاش کردیم فقط خدا خبر داره ، خدا رو شکر که امیرم رو دارم ، اون به من جون میده به من زندگی میده هیچ کی توی دنیا نیست که منو به اندازه امیرم دوست داشته باشه هیچ کس.

همیشه بهترینها رو برام خواسته، پسرم قدر پدرت رو بدون اون بهترین پدر دنیاست اون جونه منه زندگی منه من کناره پدرت منم ، الان که تو دلمی همش بابات برات حرف میزنه میخواد بهترینها رو به پات بریزه ، همش تو رو تصور میکنه که یار و همراهشی، افتخار میکنه وقتی از تو حرف میزنه. تورو خدا قدرشو بدون و افتخار کن به خودت که ثمره یک عشق بی همتا و جاودان هستی.

امیرم دیوانه وار دوستت دارمو میخوام تمام عمر و پیریمو کنار تو باشم و  کنار هم به همه آرزوهامون برسیم.

تز خدا میخوام اون دنیا هم با هم باشیم. عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)