ثمره ی عشقمون

22 هفته

1393/7/10 0:22
نویسنده : مامان بهاره
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم سلام تاج سرم

امروز 6 مهر ماه 22 هفتمون تموم شد خدا رو هزار مرتبه شکر پسرم انشا الله بقیه راه هم به سلامتی و آرامش و دل خوش سپری بشه و پسرم صحیح و سلامت بیاد بغلم (( الهی آمین))

پسرم یکشنبه هفته پیش یعنی 30 شهریور تولد مامان بهاره بود مامانی یک سال بزرگتر شد خدا میدونه امسال بهترین تولد عمرم بود چون تو هم باهامون بودی گل پسرم بهترین و بزرگترین هدیه زندگیمو از خدای مهربون گرفتم الهی شکر همون روز صبح تا چشمامو باز کردم از ته دلم آرزو کردم انشا الله سال دیگه این موقع تو هم پیشمون باشی توی بغلم صحیح و سلامت باشی و با هم کیک تولدمو فوت کنیم الهی به امید تو.

دست بابا درد نکنه برامون کیک گرفت کادو هم یک لب تاپ ، سنگ تموم گذاشت بابایی فداش بشم . مامانی 28 سالش شد دیگه دارم پیر میشم پسرم.... خدا رو شکر هنوز استراحتم اما دیگه بلند میشم و میشینم و یکم راه میرم ،  همه چی هم خوبه.

چهار شنبه رفتم پیش خانم دکتر دباره ، صدای قلب کوچولوتو شنیدم اینسری خیلی واضح تر بود الهی 120 سال قلبت بزنه پسرم الهی عاقبت بخیر باشی، این روزا کلی برات شعر میخونم لالایی میخونم و تو هم کلی حال میکنی .

انشا الله میخوام لیست خریداتو تا آخر مهر ماه آماده کنم که دیگه هر وقت بابا تونست بره خریدای پسرمو بکنه، نمیدونی چه وسواسی به خرج میدم گل پسرم و با چه ذوقی برات لباس از اینترنت میخرم تو رو توی دونه دونشون تصور میکنم الهی به شادی از همشون استفاده کنی.

مامانی خیلی مراقب خودت باش تو رو به خدا و حضرت علی (ع) سپردم الهی حضرت علی (ع) نگهدارت باشه.

دوستت دارم گل من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)