ثمره ی عشقمون

هفته 21

1393/7/5 0:12
نویسنده : مامان بهاره
126 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت خدا جونم هزاران بار شکر دارم این روزها رو می بینم . خدا رو شکر نصف راه رو بسلامتی سپری کردیم و امروز وارد هفته 21 شدیم الهی بقیه راه رو هم زیر سایه خدا و پرچم حضرت علی(ع) به سلامتی و دل خوش و آرامش سپری کنیم و پسرم علیرضا جونمو صحیح و سلامت بغل بگیریم.

پسرم تاج سرم از حال این روزهام برات بگم ، خدا رو شکر خیلی خوبم فقط استراحت مطلقم و همیشه دراز کشم (( الهی فدات بشم همین الان یک لگد محکم بهم زدی ، قربون اون دستو پاهای کوچولوت برم من))

دو هفته شده که عمل کردم و استراحت مطلقم شروع شده ، امروز خودمو وزن کردم 55.200 شدم ، قبل بارداریم 53 بودم تا حالا یه دو کیلویی اضافه کردم عزیزم خدا کنه زیاد چاق نشم و تو خودت وزن بگیری . دوشنبه هفته پیش خاله آزی اومد پیشمون این چند روز که اون اینجا بود خیلی خوب بود ، مامانی و دایی رامین هم میومدن اینجا و اصلا احساس تنهایی نمیکردم ، خیلی روزا برام زودتر میگذشتن ، چندتا کتاب داستن هم خاله برات آورده که واسه گل پسرمون بخونم . اونقد زود گذشت ، دیروز خاله رفت و من و تو و بابایی دوباره تنها شدیم البته مامانی پروین عصرها میاد پیشمون تا تنها نباشم ، دستش درد نکنه.

این روزها همش سرم تو اینترنته و تو سایتا دنبال خرید سیسمونی برای شما هستم نمیدونی چه لذتی داره پسرم. دلم میخواد بهترین لوازم رو برات بگیرم ، انشا الله به سلامتی و شادی ازشون استفاده کنی ، من که نمیتونم برای خرید برم اما بابایی یک سر میره تهران انشا الله تا یه سری از لوازمتو بخره و ممکنه یه سفر دبی بره اونجا هم میخواد کلی برای گل پسرمون خرید کنه انشا الله.

الان برات موتزارت گذاشتم داری گوش میدی و واسه خودت حال میکنی قربونت برم این روزها حسابی لگدات محکم شده فدات بشم و خدا میدونه من چه ذوقی میکنم انگار دنیا رو بهم دادن.

الان دیگه بابایی هم میتونه لگدات رو حس کنه و خدا میدونه چقد ذوق میکنه چشماش چهار تا میشه.

خدایا پروردگارا شکر شکر شکر که داریم این روزها رو می بینم ، خدایا الهی قسمت همه منتظرا بشه این روزها.

الهی پسر گلمون صحیح و سلامت بیاد بغلمون.

انشا الله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)