ثمره ی عشقمون

19 هفته

1393/7/4 23:48
نویسنده : مامان بهاره
100 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم ، امروز 15 شهریور ماهه و فردا 19 هفته کامل میشه و به امید خدای بزرگ میریم تو 20 هفته . خدا رو هزار مرتبه شکر نصف راه رو بسلامتی سپری کردیم انشا الله بقیه راه هم زیره سایه خداوند و زیر پرچم حضرت علی (ع) به سلامت بگذرونیم.

این روزها خدا رو شکر خیلی تکونات واضح تر شده ، قربونت برم بیشتر شبا خیلی سرحالی و روزها تا دیر وقت خوابی.

راستی یادم رفت بهت بگم من تکونای تو رو از هفته 15 حس کردم مخصوصا وقتی غذا میخورم خوب حست میکنم اولا گوله میشدی تو شکمم اما الان قشنگ تکون میخوری و لگد میزنی اما دستمو رو شکمم میذارمهنوز معلوم نیست یعنی هر وقت به بابایی میگم داری تکون میخوری و اونم بدو بدو با ذوق میاد دستشو میزاره روی شکمم اما تو رو حس نمی کنه انشا الله اون روز برسه اونقد تکونات واضح باشه تا بابایی هم قشنگ حست کنه، پسره گلم از این روزهام بگم که مامان همش رو تخت خوابیده و خیلی حوصلم سر میره، مامانی پروین و بابایی خیلی حواسشون به منه اما بازم سخته اما من همه این سختیها رو به جون میخرم فقط بخاطر پسر گلم بخاطر نازنینم.

قراره خاله آزی دوشنبه 17 شهریور بیاد و ما رو از تنهایی در بیاره خیلی خوشحالم پسر گلم خیلی.

پسرم ، گلم خیلی مراقب خودت باش خیلی ، فردا تولد امام رضاست از خود اما رضا (ع) که تو رو بیمه آقا کردم میخوام نگهدار پسرم باشه و دل همه مامانای منتظر رو شاد کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)