ثمره ی عشقمون

هفته 27

1393/8/27 22:11
نویسنده : مامان بهاره
182 بازدید
اشتراک گذاری

علیرضا پسر قشنگم سلام

 

انشا الله که حالت خوب باشه ، جات راحت باشه تو دل مامانی پسرم.

الهی شکر ، الهل هزار مرتبه شکر دارم این روزها رو میبینم . پسر گلم ماشا الله بزرگ شدی ، حرکاتت و لگدات بیشتر شده حسابی مامان بهار و سورپرایز میکنی فدات بشم. الانم داری کلی برای مامانت دلبری میکنی.

از این روزها بگم پسرم که چند هفته ای حسابی درگیر تهیه یک لیست خرید برای گل پسرم بودم تمام سایت ها رو با دقت میخوندم تا بالاخره تونستم یه لیست تهیه کنم از وسایل مورد نیاز پسرمون . انشا الله بابا امیر جونت آخرای آبان ماه بره تهران و خریدات و بکنه عزیزم .

واااای نمی دونی چه ذوقی دارم علیرضا جونم ، پسرم خدا رو شکر دیگه رفتیم توی 7 ماه و تقریبا 3 ماه دیگه به اومدنت مونده . الهی گل پسرم صحیح و سلامت بیاد بغلم.

امروز چهارم محرم پسرم ، الهی امام حسین (ع) یارت باشه و نگهدارت.

یه خبر دیگه اینکه مامانی پروین اینا اسباب کشی کردن اومدن خونه بالایی توی ساختمونی که ما هستیم ، خیلی خوب شد پسرم ما هم از تنهایی در میایم ، وقتی بابا امیرت نیست ، مامانی حسابی بهمون میرسه . چند روزی هم هست که خاله آزاده آمده و توی اسباب کشی به مامانی کمک کرد . انشا الله این خونه جدید پر از خیر و خوشی و سلامتی برای مامانی باشه و توش احساس راحتی بکنه.

پسرم امروز ساعت 3 وقت سونو دارم خدا بخواد بعد از 2 ماه میایم با بابابیی ببینیمت ، نمیدونی چقدر خوشحالیم انشا الله همه چی به بهترین شک ممکن باشه ، تو رو بخدا سپردم واسه همین خیالم راحته.

الهی به آبروی محرم و امام حسین(ع) پسرم صحیح و سالمت بیای بغل مامان و بابا .

الهی حضرت علی(ع) نگهدارت باشه.

                            آمین یا رب العالمین

پسندها (1)

نظرات (0)