ثمره ی عشقمون

خدایااااا شکرتتتتتتتتتتتتتت

1393/3/15 12:53
نویسنده : مامان بهاره
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوش اومدی عزیزم ، خدارو هزار مرتبه شکر تو بالاخره اومدی ، بالاخره اجازتو از خدا گرفتی و اومدی تو دل مامانمحبت

خدا میدونه من و بابایی چقد منتظرت بودیم ، همیشه صدات میزدیم باهات حرف میزدیم و ازت خواهش میکردیم بیای چون خیلی دلتنگتیم ، دوتامون خیلی بی قرارت بودیم اما همیشه بهمدیگه این اطمینانو میدادیم که تو به همین زودیها به سلامتی میای و من و بابایی میشیم خوشبخت ترین بابا و مامان دنیاااا

جوجه ی مامان در تاریخ 93/3/6 روز عید مبعث من و بابایی بهترین عیدیو از خدا و پیامبر خوبیها و حضرت جبرِِئیل گرفتیم ، خدا تورو به ما عیدی داد نمیدونی چه حس خوبی بود عزیزم بی بی چک گزاشتم و در عرض دو ثانیه دوخطه شد خدارو شکررررررر

اینم عکسش دردونه ی من:

فرداش رفتیم آز دادم و بابایی عصری رفت جوابشو گرفت البته یه بار رفت حاضر نبود دوباره رفت من دل تو دلم نبود و بابایی بهم زنگ زدو گفت مبارکککککککککککه عزیزم مثبته نی نیمون اومده

اینم جواب آزمایش:

مامانی بهم قول بده یه قول واقعی که تموم این مدت محکم به مامان بچسبی و خوب رشد کنی و به وقتش سالم و سلامت بیای بغلمون. تمامه تلاشمو میکنم تا مراقبت باشم من تو رو به خدا سپردم و ازش میخوام خودش مراقب میوه دلم باشه.

مامانی تو هدیه ی ویژه ی خدایی من به تمام ائمه متوسل شدم تو یک هدیه و عیدی از طرف همشون هستی و دعای خیرشون پشتته عزیزم .میدونی تو چه ماه قشنگی اومدی عزیزم ماه رجب ماه امیرالمومنین از خود مولا علی (ع) خواستم و تو اومدی خدارو شکر. ما دی ماه پارسال رفتیم زیارت خود آقا و من همونجا تو رو ازشون خواستم و نذر کردم انشالله دفعه ی بعد دست پر بریم پابوسشون تو رو هم باخودمون ببریم.

به اون کربلایی که رفتم خدارو قسم میدم مراقبت باشه و تو رو صحیح و سلامت بزاره توی بغلم .دلم میخواد از تک تک روزهایی که داری توی وجودم رشد میکنی لذت ببرم .راستی همون روزی که جواب آزمایشتو گرفتیم شبش با بابایی رفتیم برات یه جوراب عروسکیه خوشگل خریدیم مبارکت باشه الهی عکسای سیسمونیتو برات بزارم عزیزم نمیدونی چقد ذوق دارم

خوب دیگه عزیزم دیگه از این به بعد میامو از شرح حالمون برات میگم و باهات دردودل میکنم

ودر آخر خدارو قسم میدم به بزرگیش الهی هیچ کس در انتظار فرزند نمونه و دامن همه ی منتظرا سبز بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)