ثمره ی عشقمون

**اولین سونوگرافی**

1393/3/26 13:44
نویسنده : مامان بهاره
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان

شنبه 3/24 ساعت 10 به بعد وقت سونو داشتم که عشقمونو ببینیم بابایی زودتر رفت وقت گرفته بود بعد اومد دنبال من تا زیاد خسته نشم خدا خیرش بده بازم میگم عزیزم تو بهترین بابای دنیارو داری بخدا.

خلاصه نوبت ما شد و رفتیم دکتر تا موسموسکو گزاشت رو شکمم گفت تو که آب زیاد نخوردی برو دو ساعت دیگه بیا وای انقد ناراحت شدم آخه مامانی من و بابایی دل تو دلمون نبود که تورو ببینیم و استرس هم داشتم

بابایی منو رسوند خونه مامانی پروین بنده خدا مامانی هم نگران بود و منتظر بود بهش خبر بدیم که گفتم هنوز سونو نشدم خلاصه نیم ساعتی گذشت و دیدم نمیتونم تحمل کنم و به بابایی زنگ زدم گفتم من دارم میترکم بیا بریم رفتیم اونجا خانمه خدا خیرش بده منو سریع فرستاد تو دکتر اومد و دوباره سونو کرد .دکتر گفت نی نیتون هنوز خیلی کوچولویه ساک حاملگی خدارو شکر سرجاشه اما هنوز زوده که نینیو ببینیم و صدای قلبشو بشنویم آخه طبق پریودم من 7هفته تمام بودم اما شما کوچولوتر بودی 6 هفته و یک روز بودی قربونت برم فک کنم توهم مثل مامانت کوچولوموچولویی جیگرتو بخورم .راستش دروغ چرا بگم یکم نگران شدم آخه انتظار داشتم الان تورو با باباییی ببینیم وای بابایی رو نگو که دل تو دلش نبود خدا میدونه واسه دیدنت چه ذوقی داره .

نگران بودم اما چون همه چیو به خدا سپرده بودم مطمئین بودم خدا دلمو نمیشکونه تو وعده ی خدا هستی عزیزممممم من ایمان دارم به خدای مهربونم که تورو صحیح و سلامت میزاره توی بغلم چون من و  بابایی تورو از ته قلبمون صدا زدیم .فدات بشم جوجه ی مامان که ساکتو جمع کردی و از بهشت به اون خوبی اومدی تو دل مامان اونم فقط به خاطر خوشحال کردن ما ، انشالله بتونیم پدر و مادر خوبی برات باشیم عزیزمممممم.

خلاصه عصرش نوبت دکتر داشتم خانم دکتر مهربونت گفت همینکه کیسه زردش دیده شده خیلی خوبه و انشالله نی نی هم تا ده روز دیگه خودشو نشون میده.

مامانی از همین حالا معلومه نازت خیلی زیاده که به این زودی ها رونمایی نکردی وااای تو بیای منو بابایی میخوریمت مطمئین باش.

حالا قراره دو هفته دیگه یعنی 7 تیرماه به امید خدا برم سونوگرافی انشالله که اینبار خودتو بهمون نشون میدی عزیز دلم.مامانی ازت خواهش میکنم تورو به حضرت علی اصغر شش ماهه امام حسین قسمت میدم محکم به مامان بچسب و خوب رشد کن تو امید من و بابایی هستی ما تورو از ته قلبمون خواستیم و خدا بهمون داد پس توهم پیشمون بمون و بزار ماهم طعم پدر و مادرشدنو بچشیم و یه فرشته داشته باشیم.خدایا شکرتتتتتتتتتتتتت شکرتتتتتتتتتتتتتت شکرتتتتتتتتتتتتتت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)