ثمره ی عشقمون

17 هفته (مشخص شدن جنسیت نی نی )

1393/6/31 22:31
نویسنده : مامان بهاره
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ؛ سلام نفسم

خوبی مامانی ؟ مامانی این روزا نگرانته عسلم . چند روزی بود دلم درد میکرد نمیتونستم از جام پاشم خیلی نگران بودم عزیزم نمیدونستم تو در چه حالی و این درد برای چیه  تا اینکه روز دوشنبه 3 شهریورماه به خانم دکتر اس دادم که من وضعیتم اینجوریه چکار کنم اونم گفت بیا مطب ببینمت . منم آخر وقت رفتم مطب خانم دکتر ، گفت ممکنه عفونت ادراری داشته باشی اما من اصلا علایمشو نداشتم خلاصه برام یه آزمایش و یه سونوگرافی کامل نوشت و اسم سونو که آمد خیلی خیلی ذوق کردم ، عسلم آخه دل تو دلم نبود ببینمت و بدونم دخملی یا پسر . دلک خیلی برای جوجوم تنگ شده بود .

خلاصه گفت رو تخت بخواب تا صدای قلب نازنین شما رو بشنوم. مامانی تو که مامانو دق دادی خیلی طول کشید تا صدای قلبتو پیدا کرد فقط خدا میدونه تو اون لحظات به مامان بهاره چی گذشت ، خدا رو هزار مرتبه شکر دوباره صدای قلب نازنینتو شنیدم ، خدا رو شکر قند عسلم.

سه شنبه صبح روز 4 شهریور رفتیم سونوگرافی ، کلیه هامو چک کرد خدار رو شکر هیچ مشکلی نبود . بعد نوبت به شما رسید خدا رو هزار مرتبه شکر همه چی خوب بود شما 17 هفته و 3 روز بودی حسابی بزرگ شدی مامان فدات بشه اما طول سرویکسم شده 33 میل و دکتر گفت خوب نیست ، خیلی تعجب کردم آخه من که هیچ کار سنگینی نکرده بودم یعنی اصلا دست به سیاه و سفید نمی زنم طول سرویکسم از 39 رسیده بود به 33 از دکتر پرسیدم جنسیت شما نی نی جونمون چیه و با قاطعیت گفتن پسره هورا یه گل پسر.

خدا جونم شکرت شکرت یه پسر دسته گل بهم دادی ، عزیز دلم باید اینو بدونی من تو رو از حضرت علی هدیه گرفتم ، توی ماه رجب ماه امام علی (ع) نذر کردم اگه این ماه نی نی بیاد اگه پسر باشه اسمشو میذارم       (( علیرضا )).

مامانی خدارو هزار بار شکر ، تو نذر کرده ای و اسمتو هم طبق نذری که کردم به امید خدا میذارم علیرضا و به حضرت علی (ع) میسپرمت الهی امام علی نگهدارت باشه پسر گلم.

خدا جونم شکرت شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)