ثمره ی عشقمون

لب ها شده چه خندون ......علیرضا داره یه دندون

1395/1/31 9:52
نویسنده : مامان بهاره
592 بازدید
اشتراک گذاری

الهی شکر اولین دندونت توی 11 ماهگی دراومد نمیدونی چه لذتی داشت وقتی صدای تیریک تیریک دندونت به قاشق خورد دست زدم دیدم بله علیرضای من اولین مرواریدش دراومد.

چند روزی هست مامانی پروین رفته مشهد و من یه هفته مرخصی گرفتم و پیش پسرم موندم چه روزهای خوشی باهم گذروندیم انقدر باهم بازی کردیم همش بوت میکردم و خودمو بهت میچسبوندم .الهی شکر روز به روز داری بزرگتر میشی کلی کار جدید یاد گرفتی همش از دور بوس میدی خدا میدونه چقدر شیرین شدی .یکی دیگه از کارهای جدیدت نشسته خزیدنت بود که یاد گرفتی همیشه عاشق این جور خزیدن بچه ها بودم اصلا چهار دست و پا دوست نداری فقط نشسته نشسته میری جلو ، حالا کلی فیلم دارم که انشالا بعدا بهت نشون بدم واقعا خنده داره. راستی مامانی خیلی شیطون شدی از همه جا سر درمیاری همش باید دنبالت باشم ببینم کجا میری خیلی هم نترسی ماشالا بی هوا یه کارایی میکنی که جیغ منو درمیاری.

یه چیزی میخوام بهت بگم میخوام هیچ وقت فراموش نکنی ظاهر یک انسان درسته شخصیت یک فرد را به طور کامل نشون نمیده اماااااا نیمی بیشتر از شخصیت یک انشان را تشکیل میده تمییزی و لباس تمییز تن کردن و آراسته بودن بیانگر شخصیت هر انسانه که من خیلی بهش اهمیت میدم .از همون اول دوست داشتم بهترین لباسها و وسایل رو داشته باشی ، خیلی دورو برت رو شلوغ نکردم اما هرچی که تونستیم با بابایی برات فراهم کنیم سعی کردیم بهترین باشه.

از قبل دنیا اومدنت با یه واسطه آشنا شدم که واقعا شانس آوردم از آشنایی با ایشون این امکان رو برام فراهم کرده که بتونم از کشورهای خارجی مثل انگلیس و آمریکا و کانادا برات خرید کنم جنس های عالی که خیلی مناسب تر از ایران درمیاد.کلا عاشق مارکهای نکست و اچ اند ام و گپ و ... هستم .

تاحالا همه ی لباسهات رو از اونجا خریدم تک و توک تو خونه ای هارو از یه خانم گلی که اهوازی هم هست اینترنتی میخرم.

خلاصه دوست داشتم بدونی  تو باید همیشه شیکترین لباس هارو تن داشته باشی عزیز دلم همیشه به خودت برس و برای خودت ارزش زیادی قایل باش.

الان میتونی بگی مامان ، بابا رو میگی آبا ، امام( حمام) ، بعضی وقتا هم حمام رو میگم حم

عاشق حمام و آب بازی هستی انقدر توی حموم خوشحالی که نگو، یه وان خوشگل و راحت داری که توی همون میشینی آب بازی میکنی همش حمام رو نشونی میدی میگی حم .... هرکی بره حمام باید همش پشت در باشی درو باز و بسته کنی تا زودی بیاد بیرون.وانتو تو اتاقت میزارم میری توش میشینی مثلا داری حموم میکنی خودتو لیف میکشی موهاتو شونه میکنی جدیدا عروسک هاتو هم میشوری الهی قربونت بشم تو دنیای منی.

اینم عکس از شما و آش دندونیت:

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)