ثمره ی عشقمون

سلام فرشته بابا امیر

1393/4/27 20:30
نویسنده : مامان بهاره
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزیم ؛ سلام هدیه من خوبی بابا جان

دوست دارم این روزا رو برات بنویسم این اولین باریه که برات مینویسم .

میدونی عزیز دل بابا هر شب موقع خواب وقتی دراز میکشیم اولین کاری که میکنم دستم رو روی مامان بهار میذارم و براش آیت الکرسی میخونم اونم برای تو میخونه بعد دوتا دستم و رو شکم مامان بهار میذارم و با تمام وجود و انرژی برات آیت الکرسی میخونم و برات دعا میکنم . خیلی برامون عزیزی

عزیز بابا چون هنوز نمیدونم دختری یا پسر بهت میگم نی نی بابا امیر، تا حالا شنیده بودم همه مادرا از اینکه ویار دارن شکایت میکنن حتما نمیدونی ویار چیه؟ مامانا وقتی تو دلشون فرشته هایی مثله تو دارن به بوها حساسن و حالشون بد میشه ولی مامانت، بهار عزیز من وقتی حالش بد میشه میگه خدا رو شکر میفهمه تو حالت خوبه و داری بزرگ میشی.

عزیز بابا نمیدونی چه حالی میده از الان داریم تو سایتا لوازم نی نی ها رو نگاه میکنیم و لباساشون و چیزایی که برای نی نی ها میخرن . مامان بهار میگه باباش باید بری از بهترین جاها براش بخری باورت نمیشه یه حالی میده آدم برای عشقش خرید کنه.

این حسو یک روزی تجربه میکنی ؛ خیلی احساس قشنگیه که برای عشقت و پاره تنت خرید کنی و یه صدم ثانیه لبخند و رو لباش ببینی.

عزیز بابا بهت نگفتم چون میدونم صدامو شنیدی هر چند روز یکبار برات حرف میزنم سرم و نزدیک دل مامان میارم و باهات حرف میزنم احساس میکنم دقیق گوش میدی میدونم بعد از اینکه به خواست خدا بدنیا آمدی صدام برات آشناست البته بماند که مامان اینقدر برات حرف میزنه و برات قرآن میخونه که فکر کنم یکصدم حرفای منم یادت نباشه.

مامان بهار همیشه وقتی اذان میگه دستشو رو شکمش میذاره و وقتی دعا میکنه همیشه میخواد بهت انرژی بده خیلی ماهه جدی میگم وقتی بدنیا بیای میبینی چه مامانی داری.

عزیز بابا نمیدونم چند سالگی حرفای امروزمون رو میخونی ولی بدون بابا جان هیچ کس تو زندگی مادر و پدر آدم نمیشه مخصوصا مادر ؛ عزیز بابا هیچ کس جز مادر نمیدونه مادر چه فرشته ایه . اگر پسر بودی قدر مادرت و همسرت وبدون اگر دختر بودی انشا ا... یک روز خودت یه مادر میشی و فرشته ای از فرشته های منتخب خداوند.

همیشه میگن بهشت زیره پای مادرانه تا موقعه ای که بچه بودم نفهمیدم بزرگ شدم نفهمیدم ازدواج کردم نفهمیدم ولی الان که تو رو خدا بهمون داده و مامان بهاره رو میبینم و عشقی که به تو نثار میکنه میفهمم چرا بهشت زیره پای مادره.

عشق بابا دوست دارم برات یه ماشین شارژی بزرگ بخرم راستش چون خودم خیلی دوست دارم دوست دارم برای تو هم بخرم . دوست دارم تو رو توش بشونم و تو هم بخندی و باهاش حال کنی.

عزیز باباچشمای قشنگتو خسته نمیکنم حتما الان که اینا رو میخونی خیلی چشمات اذیت میشن.

برای آخرین جمله

دوستت دارم و بدون که مامان و بابا جونشون و برات میذارن و ....

میبوسمت عزیز دلم فرشته کوچولوی منمحبت

اینم عکس نفسمون 12 هفته و 6 روز:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)